4 τρόποι για να μετατρέψεις τους υποψήφιους πελάτες σε πραγματικούς πελάτες
Εάν χρησιμοποιείς τη διαφήμιση ως πηγή προσέλκυσης πελατών στην επιχείρησή σου, τότε γίνεται το πρώτο βήμα για να “περάσει την πόρτα” ο πελάτης, αλλά είναι στο χέρι σου αν θα τον μετατρέψεις σε πραγματικό πελάτη ή όχι.
Τοξικοί Άνθρωποι στην Εργασία. Πώς τους διαχειρίζεσαι;
Ανήκοντας σε μια ομάδα, όλοι μας επιθυμούμε την εργασιακή εξέλιξη. Θέλουμε να ενισχύουμε τις ικανότητές μας, να αναπτύσσουμε τις δεξιότητές μας και να «προχωράμε μπροστά», γινόμενοι όλο και πιο ισχυροί και συνάμα αποτελεσματικοί.
Εκσυγχρονίσου πριν να είναι αργά
Πολλές φορές ως άνθρωποι τείνουμε να κάνουμε κάτι ξανά και ξανά επειδή μας αρέσει μέχρι που αυτό καταλήγει να γίνεται «συνήθεια». Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μια ιδιαίτερη αγάπη για τις συνήθειες και χρειάζεται να καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια ...
Η «Κρίση» είναι η δικαιολογία και ΟΧΙ η αιτία
Ο κόσμος αλλάζει μέρα με τη μέρα. Οι συνθήκες μεταβάλλονται και οι άνθρωποι που ζουν και δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στη χώρα μας αλλά και παγκοσμίως, βιώνουν τις αλλαγές αυτές άλλοτε έντονα και άλλοτε πιο ομαλά. Γιατί όμως κάποιοι μένουν «κολλημένοι στην Κρίση» και κάποιοι άλλοι προχωρούν μπροστά και εξελίσσονται;
Γιατί οι εργαζόμενοι είναι η καλύτερη επένδυση του επιχειρηματία
Ο χρόνος που αφιερώνει ο επιχειρηματίας σε διάφορες εργασίες και τα χρήματα που επενδύει είναι σημαντικά στοιχεία για την κάθε επιχείρηση. Το ζήτημα εδώ είναι να επενδύει χρόνο και χρήμα σε άτομα που θα του αποδώσουν ακόμη περισσότερα από την επένδυσή του.
Η Απόφαση των Επιτυχημένων
Λέγεται ότι η επιτυχία έρχεται με την γνώση και την αντίληψη. Η πραγματική γνώση όμως επιτυγχάνεται μόνο όταν κάποιος βλέπει τον κόσμο από μια άλλη οπτική γωνία πέρα από τη δική του...
Το μυστικό της επιτυχίας
Πολλές φορές σαν επιχειρηματίας αναρωτιέστε « χρειάζομαι άραγε επιπλέον μόρφωση;» ή «γιατί να εκπαιδεύσω κάποιον που τα πηγαίνει ήδη καλά;» ή απλά ...
Το Πρωταρχικό Καθήκον ενός Manager
Σε κάθε εταιρία μικρού ή μεγάλου μεγέθους υπάρχει ένα άτομο που κρατάει τις τύχες της στα χέρια του
Τα 5 βήματα της πώλησης
Η πώληση είναι μία έννοια αρκετά παρεξηγημένη. Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων φαντάζει ως μία δουλειά δύσκολη, η οποία απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες.
Διαχειριστείτε σωστά το πελατολόγιό σας
Μία επιχείρηση καταναλώνει πολύ χρόνο και ενέργεια στην εξεύρεση νέων πελατών. Τί γίνεται όμως με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες;
Τα πλεονεκτήματα της γραπτής επικοινωνίας
Το λέμε ή το γράφουμε; Το να λέγεται κάτι δύο και τρεις φορές (ίσως και δέκα) μέχρι να γίνει, το να λέγεται στο αρμόδιο άτομο και ταυτόχρονα και σε...
S.A.V.E Model
Τα τέσσερα P του μείγματος marketing, είναι γνωστά και ως μοντέλα προσανατολισμένα στον παραγωγό, και έχουν χρησιμοποιηθεί από τους ανθρώπους του marketing σε όλο τον κόσμο για δεκαετίες.
Δημιουργήστε νέες πηγές εισοδήματος
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί σαν επιχειρηματίας, τί άλλο προϊόν ή υπηρεσία θα μπορούσε να προσφέρει η επιχείρησή σας;
Αυξήστε την ταχύτητα της επιχείρησής σας
Για να υπάρξει ευημερία και ανάπτυξη σε μία επιχείρηση, πρέπει να δώσετε μεγάλη σημασία στο θέμα της ταχύτητας.
Αρχίστε να δημιουργείτε
Μην περιμένετε από την κυβέρνηση να χειριστεί τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε. Μπορεί να έχει καλά κίνητρα και να θέλει να βοηθήσει, αλλά μην βασίζεστε σε αυτήν για να επιλύσει τα προβλήματά σας.