4 τρόποι για να μετατρέψεις τους υποψήφιους πελάτες σε πραγματικούς πελάτες
Εάν χρησιμοποιείς τη διαφήμιση ως πηγή προσέλκυσης πελατών στην επιχείρησή σου, τότε γίνεται το πρώτο βήμα για να “περάσει την πόρτα” ο πελάτης, αλλά είναι στο χέρι σου αν θα τον μετατρέψεις σε πραγματικό πελάτη ή όχι.
Να λοιπόν μερικά tips που μπορείς να το κάνεις:
#1: Το τηλέφωνο πρέπει πάντα να απαντάται
Φρόντισε να υπάρχει άτομο που θα δέχεται τις κλήσεις και θα ζητάει όποια δεδομένα χρειάζονται προκειμένου να γίνει η πώληση, αλλά και να δίνει όσες πληροφορίες χρειάζονται γύρω από το προϊόν/υπηρεσία. Αν δεν απαντηθεί το τηλέφωνο ή δεν δοθούν οι πληροφορίες, οι πιθανότητες να αγοράσει ο πελάτης μειώνονται.
#2: Επένδυσε σε εκπαίδευση πωλήσεων
Όσο εκπαιδεύεις τους πωλητές σου, τόσο αυτοί αποδίδουν και μαθαίνουν νέους τρόπους να χειρίζονται τον πελάτη και τελικά να τον “κλείνουν”. Καμία επένδυση στις πωλήσεις δεν πάει χαμένη.
#3: Δημιούργησε έτοιμες φόρμες
Πάντα να παίρνεις τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του πιθανού πελάτη. Για μεγαλύτερη ευκολία μπορείς να έχεις έτοιμες φόρμες που θα συμπληρώνουν οι εργαζόμενοί σου έτσι ώστε πάντα να ζητούν όλα τα στοιχεία που χρειάζονται.
#4: Να έχεις έτοιμα κείμενα και scripts
Δημιούργησε έτοιμα κείμενα που οι πωλητές σου θα έχουν, προκειμένου να χειρίζονται με τον τρόπο που θέλεις όποιον ενδιαφέροντα πιθανό πελάτη. Πολλές αντιρρήσεις ή πληροφορίες που ζητάνε μοιάζουν αρκετά και μπορούν να κατηγοριοποιηθούν για μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα.
Δοκίμασε τα παραπάνω και δες πώς οι πωλήσεις σου μπορούν να αυξηθούν!