Χρυσός Κανόνας Εταιρικής Επέκτασης
«Προωθήστε τις δράσεις της επιχείρησής σας σε σημείο υπερβολής. Αυξήστε το εύρος σας στην αγορά. Αυτό σημαίνει κυριολεκτικά, αυξήστε για παράδειγμα τις επικοινωνίες σας στη λίστα αποστολής μηνυμάτων σας. Στέλνετε 1.000 μηνύματα την εβδομάδα; Στείλτε 3.000. Ξοδέψτε λιγότερα χρήματα στην ποιότητα και περισσότερα στην ποσότητα.
Στη διάρκεια των δύσκολων καιρών, οι περισσότεροι άνθρωποι και επιχειρήσεις τείνουν να γίνονται εσωστρεφείς και να μειώνουν το εύρος τους προς τα έξω στην κοινωνία και στην αγορά τους αντίστοιχα.
Μην το κάνετε αυτό καθώς είναι θανάσιμο λάθος!
Μπορεί να χρειαστεί να διπλασιάσετε ή να τριπλασιάσετε τις προωθητικές σας ενέργειες. Και τι έγινε; Αν το σταματούσατε αυτό, τι θα γινόταν στην επιχείρησή σας; Θα «πέθαινε»?Τι θα συμβεί αν πολλαπλασιάζατε τις προωθητικές σας ενέργειες; Θα αναπτυσσόταν».
Η συμβουλή του PatrickV. Valtin είναι: «Εντοπίστε ποια ήταν η καλύτερη προωθητική σας ενέργεια. Ποιο ήταν το διαφημιστικό μήνυμα το οποίο σας απέφερε τη μεγαλύτερη δουλειά στην επιχείρησή σας; Κάντε το ξανά!!! Δεν πειράζει αν είναι 5 ετών παλαιό. Βρείτε το, προβάλλετε το ξανά και σε μεγαλύτερη ποσότητα. Εντοπίστε τον τρόπο με τον οποίο θα πολλαπλασιάσετε το εύρος σας στην αγορά. Σίγουρα, θα έπρεπε να κάνετε οικονομία, να ξοδεύετε λιγότερα χρήματα σε λιγότερο πολύτιμες δράσεις. Η επιχείρησή σας όμως θα αναπτυχθεί μέχρι το περιθώριο στο οποίο θα είστε εμφανείς στα μάτια των αγοραστών. Η προώθηση είναι το τελευταίο που πρέπει να μειώσετε. Αυξήστε την προβολή σας σε μεγαλύτερο μέγεθος από ό,τι κάνετε επιτυχώς μέχρι τώρα».
PatrickValtin