Πόσο τακτικά παρακολουθείτε τα στατιστικά της Ιστοσελίδας σας;
Τα στατιστικά μιας ιστοσελίδας, αποτελούν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για να δει κάποιος την αποδοτικότητά της στο διαδίκτυο. Ορισμένα στατιστικά περιέχουν πολύ αναλυτικές λεπτομέρειες και δεν είναι εύκολο να τα διαβάσει κάποιος που δεν έχει τη σχετική εμπειρία.
Όμως, υπάρχουν και στατιστικά που δίνουν απλές πληροφορίες στον ιδιοκτήτη ή στον υπεύθυνο marketing μιας επιχείρησης, και τον βοηθούν να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα.
Τέσσερα από τα κυριότερα στατιστικά, που μπορεί εύκολα να παρακολουθεί κάποιος σε τακτική βάση, είναι τα κάτωθι:
1. Επισκέπτες - νέοι και επαναλαμβανόμενοι:
Αυτός είναι ο αριθμός των ατόμων, που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας για πρώτη φορά ή που επιστρέφουν ξανά σ? αυτήν.
2. Υποψήφιοι Πελάτες:
Αυτός είναι ο αριθμός των ατόμων που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας και κάνουν κάτι για να σας δώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Αυτό το κάτι μπορεί να είναι μία εγγραφή στο newsletter σας, μία εκδήλωση ενδιαφέροντος για ένα προϊόν σας ή οτιδήποτε άλλο τους οδηγεί στο να σας αφήσουν το email τους ή και περισσότερα στοιχεία επικοινωνίας. O αριθμός αυτός είναι πολύ σημαντικός, αφού από εκεί προέρχονται οι πελάτες σας.
3. Ποσοστό Μετατροπής:
Αυτό είναι το ποσοστό των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας, που γίνονται υποψήφιοι πελάτες (που αφήνουν στοιχεία επικοινωνίας).
π.χ. Αν σε μια μέρα έχετε 200 επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας και από αυτούς οι 3 σας αφήσουν το e-mail τους, το ποσοστό μετατροπής σας είναι 1,5%. Το ποσοστό μετατροπής είναι σημαντικό επειδή σας λέει πόσο αποτελεσματική είναι η ιστοσελίδα σας στο να μετατρέπει τους απλούς επισκέπτες σε υποψήφιους πελάτες.
4. Προέλευση Επισκεπτών:
Αυτό το στατιστικό σας δείχνει το πώς βρίσκουν οι επισκέπτες την ιστοσελίδα σας. Αν δηλαδή οι επισκέπτες σας προέρχονται από τις διάφορες μηχανές αναζήτησης, από πληρωμένες διαφημίσεις, από δωρεάν καταχωρήσεις σε καταλόγους κτλ. Από εδώ μπορείτε να βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα, σχετικά με το πόσο αποδοτική είναι η προώθηση της ιστοσελίδας στο διαδίκτυο.
Αν π.χ. η ιστοσελίδα σας δέχεται περισσότερους επισκέπτες από μία δωρεάν καταχώρηση που έχει σε κάποιο κατάλογο παρά από μία πληρωμένη διαφήμιση, τότε μάλλον θα πρέπει να επανεξετάσετε το περιεχόμενο που έχει η διαφήμιση.
Ο τακτικός έλεγχος των στατιστικών της ιστοσελίδας σας, είναι απαραίτητος για την καλύτερη προώθηση της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο.