Μinitips για mini εμπορικές επιχειρήσεις
Η επιβίωση των μικρών επιχειρήσεων, τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Σημαντικός παράγοντας γι' αυτό είναι το ότι έχουν καταλάβει την αγορά τα τεράστια πολυκαταστήματα τα οποία έχουν την δυνατότητα να κάνουν μεγάλες προσφορές στους καταναλωτές λόγω του "μεγάλου όγκου πωλήσεων" που πραγματοποιούν. Ένα μικρό κατάστημα δεν μπορεί να καλύψει κάτι τέτοιο και σίγουρα είναι ανέφικτο να ανταγωνιστεί τις περισσότερες φορές, καθώς οι τιμές των μεγάλων καταστημάτων είναι πολύ πιο χαμηλές. Παρόλα αυτά, αυτό δεν σηματοδοτεί απαραίτητα το τέλος για μια μικροεπιχείρηση. Υπάρχουν τρόποι να ανταπεξέλθουν σε αυτήν την άνιση "μάχη". Πως μπορεί όμως να γίνει αυτό; Ορισμένες στιγμές στην ζωή, εγκλωβιζόμαστε σε μια δύσβατη κατάσταση και αποκλείοντας κάθε διέξοδο το μόνο που καταφέρνουμε, είναι να επιβεβαιώσουμε τον "μπερδεμένο εαυτό μας". Όλοι οι γρίφοι κρύβουν μιαν απάντηση, καλείσαι να απαντήσεις στις κρίσιμες στιγμές και να πράξεις αναλόγως. Ώρα να δράσεις λοιπόν και να επιστρατεύσεις όλους σου τους άσους. Ως μικρή επιχείρηση, ίσως να μην μπορείς, να είσαι ανταγωνιστικός στις τιμές σου. Aυτό που μπορείς να επιστρατεύσεις όμως, είναι η προσωπική σχέση με τους πελάτες. Έχοντας έναν πελάτη ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες που του παρέχεις στο κατάστημα ή την επιχείρησή σου, κερδίζεις την εύνοια και την εμπιστοσύνη του. Πρέπει να σκεφτείς σαν καταναλωτής και να αφουγκραστείς τι πραγματικά λείπει από την αγορά. Κάνε το ξεκάθαρο και λειτούργησε ενισχύοντας την ανθρώπινη σου φύση και όχι τον σκοπό σου ή την ανάγκη σου να πουλήσεις. Κέρδισε τον πελάτη, άκουσε τον, γνώρισε τον και φρόντισε να μην είναι πιεστική η προσέγγιση σου.
Το κεφάλαιο «Social Media» γνωρίζεις ότι λειτουργεί αποδεδειγμένα (όχι βέβαια από μόνο του) και φαίνεται να πηγαίνει εξαιρετικά καλά, βάσει των στατιστικών πωλήσεων. Συνδυαστικά και με τα παραπάνω προώθησε με την βοήθεια ενός καλού Digital Marketer, όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου. Η χρήση εξειδικευμένων ανθρώπων στο marketing και την οργάνωση είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη οποιασδήποτε επιχείρησης.