Η απλή εξήγηση του Branding
Πόσο σημαντική και ουσιώδης έχει γίνει, η έννοια του Branding και τι σημαίνει; Τι σημαίνει όμως; Η γνωριμία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου με το κοινό, η εικόνα και πιο συγκεκριμένα, η ταυτότητα σου. Το έναυσμα της «επιχειρησιακής σου γνωριμίας». Το κύριο μέλημα σου και το πρώτο σου βήμα πρέπει να είναι ξεκάθαρο, μην αφήσεις να δημιουργηθούν εντυπώσεις αβεβαιότητας θα χάσεις το ενδιαφέρον του κοινού σου, σε λιγότερο από ένα λεπτό.
--Ξεκίνησε γνωρίζοντας στην αγορά ,αυτό το οποίο πουλάς ή πρόκειται να πουλήσεις, οτιδήποτε και αν είναι αυτό. (προϊόν είτε υπηρεσία).
--Κάνε ξεκάθαρο πιο πρόβλημα πας να λύσεις. Όλες οι πετυχημένες υπηρεσίες ή προϊόντα, εστιάζονται στην επίλυση ενός συγκεκριμένου προβλήματος.
--Κάνε τους υποψήφιους πελάτες σου, να αναγνωρίσουν την καινοτομία σου και να την ξεχωρίσουν-δείξε τους που διαφέρεις.
--Χάρισε «Φωνή και Σώμα» κάνε πραγματικό το όραμα σου και απέδωσε το με απλότητα. Οι βαρύγδουποι τίτλοι μοιάζουν περισσότερο απωθητικοί, παρά πετυχημένοι.
--Βεβαιώσου πως έχεις ξεχωρίσει τοποθέτησε ακόμη και την παραμικρή λεπτομέρεια.
Για παράδειγμα: ξεκαθάρισε και μελέτησε το εταιρικό σου (brand- logo). ΕΔΩ, σου εφιστώ την προσοχή, να μην θυμίζει με τίποτα, κάποιο άλλο αντίστοιχο και μη προϊόν ή υπηρεσία . Απευθυνόμενος στις πιο σύγχρονες, αλλά και πιο «δύσκολες» αγορές και στο καθημερινό «πόλεμο» της παραπληροφόρησης , στάσου όσο πιο ξεκάθαρος γίνεται στην γνωριμία του προϊόντος ή της υπηρεσίας που επιθυμείς να προβάλεις. Η πιο σωστή στρατηγική-τακτική που πρέπει να ακολουθήσεις, είναι να δώσεις το στίγμα σου. Αυτό θα συμβάλει θετικά και θα διαφοροποιηθείς - ξεχωρίσεις από όλη αυτή την μαζικότητα που σπέρνει την διχόνοια και κατακλύζει την αγορά.
Αν είστε ο ιδιοκτήτης ή διευθυντής της επιχείρησής σας μπορείτε να ζητήσετε μία συμβουλευτική συνεδρία με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο της ΑΜΤ Consultants προκειμένου να δείτε πώς μπορείτε να στρέψετε την εικόνα σας προς τη σωστή κατεύθυνση.