Σχεδιασμός Marketing Plan Νέας Εποχής
Η σημασία του σχεδιασμού ενός Marketing Plan:
Ο Σχεδιασμός ενός πλάνου Marketing είναι μια συστηματική διαδικασία που περιλαμβάνει την αξιολόγηση των ευκαιριών μάρκετινγκ και των πόρων της επιχείρησης, τον καθορισμό των στόχων μάρκετινγκ και την ανάπτυξη ενός πλάνου εφαρμόσιμου και ελέγξιμου με στόχο την ανάπτυξη μία επιχείρησης, μικρής ή μεγάλης.
Στον σημερινό, ταχέως μεταβαλλόμενο και ολοένα και πιο ψηφιοποιημένο κόσμο, ο σχεδιασμός είναι απαραίτητος, έστω και μόνο για να αποφύγετε ακριβά λάθη.
Η διαδικασία του σχεδιασμού παρέχει επίσης την ευκαιρία να συγκεντρωθούν υποστηρικτικές προτάσεις, να συντονιστούν οι διάφορες λειτουργίες, και να τεθούν συγκεκριμένοι στόχοι.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την εξέταση πολύπλοκων θεμάτων που καλύπτουν όλο το φάσμα μιας επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα:
• Τον εντοπισμό των πηγών του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
• Την κουλτούρα του οργανισμού (είναι εστιασμένη προς τον πελάτη;)
• Δυνάμεις, πολιτικές και συμφέροντα της επιχείρησης
• Ανάλυση και δράση
• Θέματα πόρων – χρόνος και χρήμα
• Δεξιότητες και τεχνολογία
Το Σεμινάριο καλύπτει βήμα-βήμα την πλήρη διαδικασία σχεδιασμού, την παρακολούθηση της υλοποίησης και τη μέτρηση της αποδοτικότητας ενός Marketing Plan, με απλό και συστηματικό τρόπο, με στόχο να μπορούν να φτιάξουν ένα ολοκληρωμένο Marketing Plan.
Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν:
- Τι ακριβώς πρέπει να περιλαμβάνει ένα αποδοτικό Marketing Plan.
- Ποιες πληροφορίες χρειάζονται, από ποιες πηγές θα αναζητηθούν και ποια Εργαλεία θα χρησιμοποιηθούν, προκειμένου να γίνει η συλλογή και η επεξεργασία των πληροφοριών αυτών.
- Με ποιες συγκεκριμένες Διαδικασίες και Εργαλεία θα προσδιορίσουμε το κοινό στόχος ενδιαφερόμενων/υποψήφιων πελατών.
- Πώς γίνεται η ανάπτυξη Στρατηγικής για τα προϊόντα, την τιμολογιακή πολιτική, τη θέση (κανάλι διανομής και τρόπος προσέγγισης προς τον πελάτη) χρησιμοποιώντας τις νέες προσεγγίσεις.
- Ποιες ενέργειες πρέπει να σχεδιαστούν για την Υλοποίηση του Marketing Plan.
- Πώς γίνεται η μέτρηση της αποδοτικότητας του Marketing Plan.
- Ποια είναι η αναγκαιότητα ένταξης των ψηφιακών τεχνολογιών στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησης, αποτελώντας στο εξής βασικό συστατικό της.
- Τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας και πώς συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη προσέγγιση της αγοράς – στόχου.
Τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας μιας online καμπάνιας.
- Τον βαθμό αποτελεσματικότητας των μέσων προώθησης, μέσω παραδειγμάτων αξιοποίησης τους από επιχειρήσεις διαφορετικού κλάδου και μεγέθους.
- Τμηματοποίηση, Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Μarketing, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση
Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν παραδείγματα πλάνων Marketing, και θα δωθούν πολλά "insights"/μυστικά που απορρέουν από την εμπειρία του εισηγητή μέσα από την εμπειρία δημιουργία και υλοποίησης πλάνων Marketing για πληθώρα εταιριών.
Με τον Θοδωρή Γεωργεδάκη,
marketing specialist & 360 business coach με 20ετή εμπειρία στον χώρο του marketing, της διαφήμισης και την διδασκαλία αυτών.
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΤΩΡΑ
7 Ιουνίου 2021
ONLINE SEMINAR
Εισηγητής
Ο Θοδωρής Γεωργεδάκης έχει 20 χρόνια εμπειρίας σε πλήθος επιχειρήσεων στον τομέα του marketing και της επικοινωνίας.
Ειδίκευση του είναι ο σχεδιασμός επιχειρηματικών στρατηγικών, management, marketing, και έχει σαν στόχο να βοηθήσει δραστικά στη βελτίωση του επιπέδου λειτουργίας των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και την ανάπτυξή τους.
Παρέχει εξειδικευμένη εκπαίδευση ή/και συμβουλευτική σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων είτε μέσω σεμιαρίων ή μέσω προγραμμάτων επιχειρηματικής συμβούλευσης σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης, ηγεσίας, πωλήσεων, marketing και εργαλείων επικοινωνίας.
Είναι μέλος της AMT Consultants ως σύμβουλος επιχειρήσεων. Παράλληλα διδάσκει σεμινάρια management & marketing στο Hellas Business Network.
Διατηρεί το www.ideashub101.com
Λεπτομέρειες
Ημερομηνία: 7 Ιουνίου 2021
Ώρα: 19:00 - 21:00
Κόστος Συμμετοχής: 50 ευρώ + ΦΠΑ
Early Booking: 30 ευρώ + ΦΠΑ μέχρι τις 1/6
Παρέχεται πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Το link για την παρακολούθηση θα σας αποσταλεί την ημέρα του σεμιναρίου και η έναρξή του θα γίνει στις 19:00.